Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

“Kita Tak Sibuk Hal Awak Pun” – Ayu Puteh Bahasakan Pendatang Baru Kekwat?

Penerbit Pencil Pictures And Records, Datuk Normashayu Puteh atau lebih mesra dikenali sebagai Ayu Puteh baru ini mengulas tentang perangai seorang pendatang baru di Insta Stories nya.

Penerbit Pencil Pictures And Records, Datuk Normashayu Puteh atau lebih mesra dikenali sebagai Ayu Puteh baru ini mengulas tentang perangai seorang pendatang baru di Insta Stories nya.

Bahasakan Pendatang Baru?

Melihat coretan penerbit terkenal tanah air ini di media sosial, Ayu seakan mengulas tentang sik/ap seseorang di Instagram nya. Dalam penulisan tersebut, Ayu mengatakan individu berkenaan rasa hebat dan bangga kerana berani bersuara kepadanya.

“Dia ingat dia cakap banyak-banyak macam pandai berhu.jah tu.. Kira dia hebat dan beranilah dengan kita.. Konon kita pun akan rasa tergu…gat lah?

Berse.pah dah kita jumpa orang macam dia.. Tapi sebenar punya lah.. Tak ada drama, plastik ni.. Kalau drama ni (Dah penat lepas tu meroy.an melet.up tak agak ini lah yang jadi)

Suka hati kamu ler.. Kita santai je.. Kita tak si.buk hal awak pun dah kira ba.gus.. Dah mero.yan-mero.yan tu lepas tu blok kita. Tak minat pun, kalau kamu tak mula kan dulu.. Alah alah alah..” coretnya

via Instagram Ayu Puteh

Bagi mendapatkan pencerahan tentang hal tersebut, Murai MY telah menghubungi Ayu bagi mendapatkan cerita sebenar.

Menurut Ayu hantaran di Insta Stories nya itu ditujukan buat seorang pelakon yang baru naik, di mana penerbit ini pernah membantu artis tersebut dalam banyak perkara.

Namun lama kelamaan, artis berkenaan ber.si.kap lupa diri hingga berani bersuara dan mencam.puri urusan peribadi beliau.

Diakhir penulisan Ayu di Insta Stories nya itu, penerbit berbakat ini mendoakan agar artis tersebut dirahmati dan tuhan memberikan apa yang pelakon baru itu inginkan dalam hidupnya.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Post a Comment for "“Kita Tak Sibuk Hal Awak Pun” – Ayu Puteh Bahasakan Pendatang Baru Kekwat?"